Θέμα: Απορίες-Ερωτήσεις

Ημερομηνία: 2017-10-27

Από: Βασιλικη

Θέμα: Ps2

Γεια σας , τα αντιγραμμενα παιχνιδια που δινετε θα ειναι οπως στη φωτογραφια , δηλαδη θα εχουν και αντιστοιχο εξωφυλλο με το παιχνιδι ??? Σας ρωτω γιατι θελω να τα προσθεσω στη συλλογη μου .
Ευχαριστω .

Ημερομηνία: 2017-10-29

Από: ΓΙΑΝΝΗΣ

Θέμα: Απάντηση:Ps2

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΤΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ..

Ημερομηνία: 2017-10-26

Από: ΙΩΑΝΝΑ

Θέμα: ΤΑΙΝΕΙΕΣ ΣΕΙΡΕΣ

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΓΙΑΝΝΗ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΕΔΙΝΕΣ ΤΑΙΝΕΙΕΣ ΙΣΧΥΕΙ ΑΚΟΜΑ?ΑΝ ΓΙΝΕΤΕ ΘΕΛΩ 3 ΠΑΛΙΕΣ ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΣΕΙΡΕΣ 1)ΚΑΝΤΥ ΚΑΝΤΥ..2)ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΙ ΕΝΑΝ ΚΑΙΡΟ ΗΤΑΝ Ο AΝΘΡΩΠΟΣ.3)ΤΟ ΘΑΥΜΑΣΤΟ ΤΑΞΙΔΙ TOY NILLS HOLGERSON..
ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΙΣ ΒΡΕΙΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ..

Ημερομηνία: 2017-10-29

Από: ΓΙΑΝΝΗΣ

Θέμα: Απάντηση:ΤΑΙΝΕΙΕΣ ΣΕΙΡΕΣ

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΙΩΑΝΝΑ ΝΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΛΑ..
1)ΚΑΝΤΥ ΚΑΝΤΥ(115 ΕΠΕΙΣΟΔΕΙΑ ΣΕ 1 BLUERAY)
2)ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΙ ΕΝΑΝ ΚΑΙΡΟ ΗΤΑΝ Ο AΝΘΡΩΠΟΣ(26 DVD)
3)ΤΟ ΘΑΥΜΑΣΤΟ ΤΑΞΙΔΙ TOY NILLS HOLGERSON(52 ΕΠΕΙΣΟΔΕΙΑ ΣΕ 1 BLUERAY)

Ημερομηνία: 2017-10-24

Από: ΕΥΘΥΜΗΣ

Θέμα: Wii hack

Kαλησπερα Γιαννη, εχω ενα wii model 101 αυτο δλδ χωρις την συμβατοτητα gamecube που καθετε οριζοντια, μπορει να χακαριστει? και αν ναι επειδη μενω επαρχια πως μπορει να γινει?

Ημερομηνία: 2017-10-24

Από: ΓΙΑΝΝΗΣ

Θέμα: Απάντηση:Wii hack

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΥΘΥΜΗ ΝΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ WII ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΑΙ ΕMULATORS.ΜΟΥ ΣΤΕΛΝΕΙΣ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΚΟΝΣΟΛΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΛΩΔΙΑ ΣΤΟ ΦΤΙΑΧΝΩ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΤΕΛΝΩ..

Ημερομηνία: 2017-10-24

Από: ΕΥΘΥΜΗΣ

Θέμα: Απάντηση:Απάντηση:Wii hack

Την χρειαζεσαι οποσδηποτε η μπορεις να τα εχεις ετοιμα σε usb και να το κανω εγω για να μην εχουμε πηγαινε ελα? και σου πληρωνω usb και sd οτι χρειαστει δλδ να αγορασεις

Ημερομηνία: 2017-10-24

Από: ΓΙΑΝΝΗΣ

Θέμα: Απάντηση:Απάντηση:Απάντηση:Wii hack

ΕΓΩ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΤΑ ΦΤΙΑΞΩ ΚΑΙ ΣΕ USB ΑΛΛΑ ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΛΑΘΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ BRICKAREIS ΤΗΝ ΚΟΝΣΟΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΣΟΥ ΑΝΟΙΓΕΙ ΜΕΤΑ..ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΧΩ ΤΗΝ ΚΟΝΣΟΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΑ ΦΤΙΑΞΩ ΕΓΩ.ΑΛΛΙΩΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΟ ΡΙΣΚΟ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΑ ΔΩΣΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ..

Ημερομηνία: 2017-10-17

Από: nikos

Θέμα: tsiparisma ps3

kalhspera m xaristhke ena ps3 cech-2004b,den exei firmaware 3.55.Einai dinaton na ginei jailbreak?

Ημερομηνία: 2017-10-18

Από: ΓΙΑΝΝΗΣ

Θέμα: Απάντηση:tsiparisma ps3

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΝΑΙ ΓΙΝΕΤΕ.ΕΠΟΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕ ΜΑΖΙ ΟΥ 6979398340 ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΩ ΠΛΗΡΟΦΟΡΕΙΕΣ..

Προϊόντα: 1341 - 1350 από 1621
<< 133 | 134 | 135 | 136 | 137 >>