NAI ΓΙΝΕΤΕ ΜΕ ΤΗΝ R4 DUAL CORE..
Θέμα: Απορίες-Ερωτήσεις
Ημερομηνία: 2018-01-08
Θέμα: Απάντηση:nintendo 3ds xl
Ημερομηνία: 2018-01-07
Θέμα: ποσο παιρνεις για τσιπαρισμα σε wii?:)
Επισης μενεις Θεσσαλονικη η θα πρεπει να σ το στειλω αμα ενδιαφερομαι?
Ημερομηνία: 2018-01-07
Θέμα: Απάντηση:ποσο παιρνεις για τσιπαρισμα σε wii?:)
Ειδα καπου στη σελιδα οτι παιρνεις 15€..μια χαρα μ ακουγεται!Θα μπορω να παιζω backup games με αυτο?εχω ηδη κατεβασμενο το homebrew channel αλλα δν ηξερα τι να κανω μετα κ το αφησα μην κανω καμια βλακεια
Ημερομηνία: 2018-01-08
Θέμα: Απάντηση:ποσο παιρνεις για τσιπαρισμα σε wii?:)
15 ΕΥΡΩ ΔΩΡΟ 8GB ΚΑΡΤΑ ΜΕ EMULATORS ΜΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 500 ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΑΠΟ SUPER NINTENDO,MEGA DRIVE,MASTER SYSTEM,NES,GAMEBOY ADVANCE,COLOR,MAME KΤΛ ΝΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΠΑΙΖΕΙΣ BACKUP ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΟΥ WII ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΚΟΝΣΟΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΙΣ..ΜΕΝΩ ΑΘΗΝΑ..
Ημερομηνία: 2018-01-08
Θέμα: Απάντηση:Απάντηση:ποσο παιρνεις για τσιπαρισμα σε wii?:)
Ευχαριστω πολυ,Ενδιαφερομαι!Μπορεί Καποια στιγμη να σ στειλω μήνυμα
Ημερομηνία: 2018-01-08
Θέμα: Απάντηση:Απάντηση:Απάντηση:ποσο παιρνεις για τσιπαρισμα σε wii?:)
ΟΚ ΟΤΙ ΘΕΣ ΜΟΥ ΛΕΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ..
Ημερομηνία: 2018-01-04
Θέμα: τσιπάρισμα σε Ps4
Καλησπέρα, αγόρασα πρόσφατα ένα Ps4 slim, και θα ήθελα να μάθω μπορεις να το τσιπάρεις?
Ευχαριστώ
Ημερομηνία: 2018-01-04
Θέμα: Απάντηση:τσιπάρισμα σε Ps4
ΤΙ VERSION FIRMWARE EXEI ΤΩΡΑ?
Ημερομηνία: 2018-01-04
Θέμα: Απάντηση:Απάντηση:τσιπάρισμα σε Ps4
System software 5.03 αυτό εννοείς?
Ημερομηνία: 2018-01-05
Θέμα: Απάντηση:Απάντηση:Απάντηση:τσιπάρισμα σε Ps4
ΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΑΚΟΜΑ..